Užsakytos prekės www.oliveras.lt el. parduotuvėje pristatomos tik kurjerio pagalba.
- Pirkėjas gavęs siuntą privalo patikrinti ar siunta nepažeista išorėje bei viduje esančios pakuotės, taip pat privalo patikrinti ar atvyko visos užsakytos prekės.
- Tuo atveju jei siunta pažeista ar trūksta tam tikrų prekių - siuntos nepriimti.
- Pirkėjui pasirašius kurjeriui už siuntos priėmimą laikoma, kad siunta atvyko pilnai sukomplektuota ir nepažeista.
- Tuo atveju jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti www.oliveras.lt el. parduotuvės administraciją per 48 valandas.
- Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti telefonu +370 613 55456 arba el. paštu info@oliveras.lt.
- Netinkamos kokybės prekę parsisiųsime savo lėšomis ir pakeisime ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžinsime už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus.
- Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai už grąžintas netinkamos kokybės prekes, privalo el. paštu info@oliveras.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo.
- Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo Nr, netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį su nuotraukomis.
- Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes.
- Pinigai grąžinami per 3 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui.