Užsakytos prekės www.oliveras.lt el. parduotuvėje pristatomos tik kurjerio pagalba.

  1. Pirkėjas gavęs siuntą privalo patikrinti ar siunta nepažeista išorėje bei viduje esančios pakuotės, taip pat privalo patikrinti ar atvyko visos užsakytos prekės.
  2. Tuo atveju jei siunta pažeista ar trūksta tam tikrų prekių - siuntos nepriimti.
  3. Pirkėjui pasirašius kurjeriui už siuntos priėmimą laikoma, kad siunta atvyko pilnai sukomplektuota ir nepažeista.
  4. Tuo atveju jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti www.oliveras.lt el. parduotuvės administraciją per 48 valandas.
  5. Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti telefonu  +370 694 11479 arba el. paštu info@oliveras.lt.
  6. Netinkamos kokybės prekę parsisiųsime savo lėšomis ir pakeisime ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžinsime už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus.
  7. Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai už grąžintas netinkamos kokybės prekes, privalo el. paštu  info@oliveras.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo.
  8. Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo Nr, netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį su nuotraukomis.
  9. Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes.
  10. Pinigai grąžinami per 3 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui.